fortissimo II

Autor: _at_r2r
Data: Sat 17 Nov 2001 - 12:52:35 MET

wymieniłem dzwiękowkę z SB64 AVE (na ISA) na Herculesa Fortissimo II i mam
kilka zagwostek ;-).
Po zaistalowaniu wszystkich drajwerów i oprogramowania uzyskalem totalny
rozpad systemu (winXP). Odkryłem że winne sa sterowniki Yamachy do midi.
Teraz ich nie instalowałem no i... hercules gra midy 100 razu gorzej od
mojego starego SB... :-(. Korzysta z jakiejś zapewne kiepskiej bazy próbek
cwcdls8.cls. Moje pytanie - ma ktoś może coś lepszego?

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net