Re: Goraca prosba do posiadaczy procka Athlon/Duron i SDI

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 12:10:07 MET

"Lukasz Kaluski" <wookie_at_post.pl> wrote in message news:3BF5209E.E5395E14_at_post.pl...
> Jesli masz procka Athlon lub Duron (min. 800MHz), Win98SE/2000 oraz
> lacze internetowe SDI i ten sprzet nie restartuje sie od czasu do czasu
> sam bez przyczyny, to napisz prosze jaka masz plyte glowna bo chce sobie
> kupic a boje sie ze bedzie sie walic. Interesuja mnie plyty na zwykle
> DIMM-y bo szkoda mi kasy na kupno pamieci DDRAM (a DIMM-y juz mam).
> Najlepiej zeby plyta nie byla zbyt droga.
>
> Z gory dzieki i prosze uratujcie mnie przed tragedia jaka moze sie stac

To raczej nie wina sprzętu a Win2000, gdy zainstalujesz
WinNT to zobaczysz, że nic się nie będzie złego działo.
Na serwerze: "news.faq.net.pl" jest grupa temu problemowi
poświęcona "ms-news.pl.windows2000.his" wejdź na nią i sobie
poczytaj.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Z notatnika milicjanta: