Re: RATUNKU!!!!PROBLEM Z LINUKSEM!!!!!

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 10:59:03 MET

Tomek Tobiasz <tomekok_at_o2.pl> skribis:

> Mam ciezki problem. Otoz kupilem teraz linuksa ktory byl w chipie w nr7.

Kupiłeś? Ludzie to nie mają na co kasy wydawać... ;)

> Jest To LINUX MANDRAKE 8.1.

Jest to DYSTRYBUCJA Mdk 8.1, Linux to kernel, w tym przypadku jakieś
2.2.19 zapewne.

> Ja mam twardy 60GB. I mialem 2 partycje C: i D:, i zawsze w windowsie
> pokazywalo mi po 27,9GB na partycje.

Miałeś partycję podstawową i rozszerzoną, w której był dysk logiczny.

> Gdy chcialem zainstalowac linuksa ustawilem cos tak, ze teraz na D:
> pokazuje mi 13,8GB a nie 27,9GB.

Daj wyniki:

# fdisk -l /dev/hda

> Nie wiem co robic. W chipie pisze, ze jak sie chce usunac linuksa to trzeba
> odswiezyc zawartosc Master Boot Record i uruchomic fdisk z parametrem /MBR.
> O co chodzi? Jaki parametr /MBR????

To jest do wywalania linuksianego loadera.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>