Re: AOC 19

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sat 17 Nov 2001 - 08:41:57 MET

| Co sadzicie o tym monitorze, wersji zwyklej jak i flat ?
| Oddanie kolorow, stabilnosc obrazu, przeklamania ?? Rozdzielczosci
| CZy nadaje sie on do grafiki ?

widziałem najwyższy model z 17 7KLr - płaski - z dolanym szkłem w rogach ;) - polecam cos z samsunga - najlepiej modele ktore maja w nazwie DFX - te są - sam mam 17" syncmaster 753 dfx i jest swietny (jak na model za 972 pln)

generalnie nie polecam - znajmo ktory prowadzi kafeje internetowa i sprzedaje kompy odradzal aoc