Easy Recovery jak obsługiwać, bo cos mi nie

Autor: dziobas (dziobas_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 21:00:59 MET

Easy Recovery jak obsługiwać, bo cos mi nie działa
Easy Recovery Ver 5.10 Proffesional Trial Edition
Uruchamiam Easy Recovery, Wciskam OK, biore Next, skanuje i wyświetla
jakie mam partycje. Mam dwie partycje po 2,1 Giga fat 32 - tyle ze
drógiej partycji nie wykrywa jako FAT 32, a Unikown File System Type.
ale nic, wybieram drugą partycję i biorę Next.
Tu wybieram od którego do którego sektora ma skanowac. Moge także
przejżeć dany sektor wciskając Viev. Biorę Next. Na górze w File System
type wybieram FAT32. Zaznaczm Advanced Scan i wchodzę do Advanced
Optins. Clauster Size 4096(bo tyle ma FAT32) . A co to jest Data Start?
Domyślnie mam 0. Daje Next, Next.
Po odczekaniu chwili zaznaczam pliki którę chcę odzyskać i w Destination
wpisuje c:/odzysk, Next i wyskakuje takie coś:"EasyRecowery has reached
the 0 file limit.
To perform a complate recowery you may purchase EasyRecovery at www.
ontrack.com. You may the recovery information to a file that can be used
by Easy Recovery later."
I nie odzyskuje danych
Acha. I jak wezmę Quikly Disc diagnostic to pokazuje sie że mam problem
z dyskiem. Jest to chyba spowodowane bad sectors których posiadam 130
kb. Tyle, że mam je na C, a chce odzyskac dane z D.
Czy nie ma żadnego programu który by odzyskał strukturę katalogów
(normalne katalogi zamiast Dir)
Może polecicie jakiś lepszy program. A macie może patcha który zmiejsza
ograniczenie do 5 plików.
Z ostatniej chwili. Jak wejdę do Mój komputer to nie widzi mi partycji
D, ale ER ją widzi. Co jest? Chyba było to po tym jak próbowałem
uruchomić ER 4.0 FAT32. Mam ME, hej