Re: Nagrywanie

Autor: > Paszko < (paolopp_at_hotmail.com)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 02:45:55 MET

Humor to humor raz sie wiesza a raz nagra ok

maj komp: Duron600_at_800 256 ram hdd 40gb i 15bg(kieszen) , CDrom DVD
Pionnier 16/40 CD RW Teac 8/8/40 oba na DMA

A tak w ogole to moj Win98 zaczyna sie kopac tak sadze, np. w Explorator
jakos zwalnia, klikne a on sie zastanawia sekunde lub nawet dwie.
Nie wiem byc moze cos sie namieszalo, wczesniej mialem na drugiej partycji w
NTSF Win2000, potem sformatowalem, no i pozostal po nim slad w boot
managerze, przy wlaczaniu wyslwietla sie okno wyboru, a przecie Win2000 juz
nie istnieje, nie wiem jak sie tego pozbyc, probowalem pisac w dosie
fdisk/mbr
czy sys c: startuajac z dyskietki i nic, moze wy macie jakies inne
skuteczne rady..

Pozdr

Pawel