Re: VIA KT133A...

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 01:30:50 MET

On Thu, 15 Nov 2001 17:48:28 +0100, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>"<> CooLBaRT <>" <plachecki_at_post.pl> wrote in message

>To tez sie chetnie zapisze. Sprawde przewodniczocego pozostawaim
>wam, mi wsytarczy funkcja skarbnika ;-))))

Proponowalbym abysmy zaczeli wydawac ceryfikaty - nazwijmy to roboczo:
skladacza. Zdobycie certyfikatu byloby uzaleznione od wyniku
odpowiedniego (oczywiscie platnego) egzaminu polegajacego na zlozeniu
i konfiguracji pod pod jakims parszywym OSem kompa na najbardziej
parszywej plycie na VIA z najbardziej parszywa karta na chipie NVidii
i kikoma innymi utrudnieniami). Egzamin musialby byc powtarzany co 2
lata (bo wiadomo jak ten postep galopuje). Gdybysmy jeszcze zdolali
przeforsowac projekt nakladajacy wymog posiadania owego certryfikatu
(w tym momencie bylyby to juz uprawnienia takie same jak wielu innych
zawodach) to na pewno mialbys co liczyc ;-)

Pozdrawiam
GLide