Dialnet co noc.

Autor: Sesilus (box24_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 23:32:21 MET

Cześć!!

Kozystam z uslug Dialogu, mam lacze nocne (23:00 - 8:00). Przewaznie
sciagam plik z zagranicznego serwera z predkoscia 2kB/s - 3,5kB/s. Jak
czytalem na tej grupie co niektorzy maja transfer 5kB/s przy laczu 24
godzinnym.

Nie wiem na ile w tym prawdy ale rozmawialem z kilkoma osobami na ircu o
polaczeniach modemowych z Dialogu i doszlismy do wniosku ze lacze Nocne jest
po prostu gorszej jakosci. Niestety wszyskie te osoby mialy "Dialnet co
dzien".

Czy znacie gogos kto kozysta z "Dialnet co noc"?? Z jaka predkoscia sciaga
pliki?? Czy jego polaczenia sa w miare stabilne?? Mnie czasami wywala i
jesty to szczegolnie bolesne gdy jestem np: podczas sciagania grup
dyskusyjnych.

Sesilus