Re: telekomuna

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 22:37:23 MET

Tomasz Długosz <tom3fx_at_interia.pl> skribis:

> domyslam się że wskazówki bardzo trafne i bez wątpienia pomocne ale... czy
> mógłbym prosić o konkrety jak i gdzie,

caching DNS proxy serwer (z zapisem na dysk): pdnsd
caching news proxy serwer: leafnode+
caching web proxy server (http,ftp,gopher) (IPv6): wwwoffle

> głównie chodzi mi o wycięcie banerów,

Na stronie wwwoffle jest przykładowy plik z regułkami do cięcia.

Niech i inni poczytają.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>