Re: Modem Zoltrix problem z rozlanczaniem

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 22:37:46 MET

Wasiuk <wasiuk_at_poczta.onet.pl> skribis:

> Posiadam modem Zoltrix FM-VSP56i2 podczas rozlaczania z Internetem musze
> czekac ok. 15 sekund az modem sie rozlaczy. Jaka moze byc przyczyna i jak

Przyczyną jest brak prawidłowej odpowiedzi modemu TPI. Ludzie
poinstalowali liczniki połączenia modemowego, to tak sobie radzą.

> temu zaradzic. Ponadto w pliku log modemu pojawia sie taki text:

Zaradzić możesz wyciągając wtyczkę, wyłączając modem (jeśli to modem
zewnętrzny), bądź ubijając proces pppd mocniejszym sygnałem (jeśli
systemem jest unices).

> Hardware hangup by lowering DTR. WARNING:
> The modem did not respond to lowering DTR.
> Trying software hangup... Send: +++

Ale systemem jest win...:/

> Czyli co mam zrobic by nie rozlaczac przez to Send: +++ (bo pewnie to
> wydluza) ale sprzetowo, prosze poradzcie mmi.

Jeśli to modem wewnętrzny - to jedynie możesz wyciągać wtyczkę.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>