Wymiana procesora

Autor: mareki (mareki_at_viper.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 22:20:44 MET

Mam plyte glowna kupiona 2 lata temu na ktorej zainstalowany jest procesor
Celeron 400 Mhz. Teraz chcialbym wymienic procesor na Celeron II 800 MHz.
Czy jest to mozliwe? Plyta umozliwia ustawienie magistrali na 100 Mhz oraz
mnoznika 8x. Wejscie na procesor to Slot1. Z tego co wiem, to Celerony II
pracuja na innym napieciu niz stare Celerony. Czy przejsciowka Slot1->FCPGA
zalatwi mi przescie z wyzszego napiecia na nizsze?

Z gory dziekuje za pomoc!
Pozdrawiam
MI