Re: Zaschnięte dysze w drukadce

Autor: Jacek Kluczniok (inkaust_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 00:09:26 MET

No i puściły.
Moczyłem w preparacie do szyb z amoniakiem "Świt".
Moczyłem przez ok 4 godz. a później wkładałem do drukarki i włączałem
drukowanie całej czarnej strony A4 trybie najlepszej jakości dla zwykłego
papieru i zaznaczaniu szarości (w pełnym kolorze do czarnego dodawany jest
niebieski).
Po pierwszej takiej operacji białe paski zwęziły się do 1 mm, więc wszystko
powtórzyłem jeszcze 3 razy i jest prawie dobrze - widać lekką różnicę w
zaczernieniu przy jednolitych powierzchniach.
Dodam, że czyszczenie dysz po moczeniu z menu programu obsługi drukarki nic
nie dało, a tylko niepotrzebnie leje się kolory.

Dziękuję za podsunięte pomysły.

--
Pozdrawiam
Jacek Kluczniok, inkaust_at_poczta.onet.pl