HEElp komp padł

Autor: Karow (karow_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 21:25:07 MET

Witam,

właśnie sobie testowałem nagrywanie z płytki na plytke włączyłem DroneZmarK
i komp sie zawiesił. musiałem restartować i ... komp się nie uruchomił.
włączam dysk mieli i reszta tez a tu nic - ekran nie odpowiada. mam płyte
MSI K7T266 pro-r (ms-6380) a tam są diody pokazujące co aktualnie sie
uruchamia i gdzie się zatrzymuje. dobra znalazłem - to coś z prockiem,
magistrala ..
więc ja CMOS clear i wejscie. ok weszło po pierwszych ustawieniach jest tak:
jak zrobie na magistrala 133 (mam procka AMD 1,33/266) to kkkomp sie nie
włącza. RATUNKU co to moze być. na 100x10 jest ok. (chyba)
Co to moze być?

proszę o w miarę szybką pomoc

Dzieki
Karow