Re: zwalniacz do coolera na k7s5a

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 20:49:56 MET

Buniek <mbuniek_at_poczta.onet.pl> wklepał

> A moze jest polecenie ktore wprowadza plyte w suspend a to ciagnie za soba
> zmniejszenie predkosci obrotowej wiatraczka.

fakt, tak tesz może być... ale mam nadzieję ze nie jest :)

>Najlepszy jest uklad
> elektroniczny, mozna go zastosowac do wszystkich wiatrakow w kompie.

nie taki najlepszy, niestety nie ustala on obrotów na podstawie temperatury
proca, można co najwyżej jakiś przełącznik zrobić i ręcznie regulować - tak
miałem na celeronie, ale tam gdy zapomniałem przyspieszyć wiatrak i zacząłem
grać to co najwyżej komp się zawieszał, lub wstrzymywał na chwilę dzialanie,
a Athlon mi się spali i tyle będzie :(
michu