Re: Odp: Odp: ABIT BE6 => BE6 II

Autor: paolss_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 16 Nov 2001 - 18:38:00 MET

> no wlasnie mam cel400 i na 600 nie chce sie krecic niestety, moze za
> pare miechow go wymienie na coppera i wtedy zobacze, jednak zawsze ta
> BE6 II jest nowsza z drugiej strony bylo tyle postow ze BE6 II nie
> dziala prawie a moja dziala super i nie mam z nia najmniejszych
> problemow, glownie to mnie boli

jezeli doplata bedzie sie miascila w zakresie do 80zl to sie oplaca poniewarz
plyta BE6 II jest naprawde duzo lepsza od jej poprzedniczki (nie tylko jest
lepszy kontroler HPT370 ATA100 ale i zmieniona i dopracowana zostala wspolpraca
z procesorem) plyta ta jest stabilniejsza od poprzedniczki!!! duzo
stabilniejsza. wymien sobie