Re: VIA KT133A...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 17:28:01 MET

"Slawomir Marczynski" <slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl> wrote in message

> Czy ty tuptusiu przypadkiem nie probujesz wmawiac nam wszystkim
> ze 686 nie mial bledu? I ze 686b nie ma bledu? Pisze o bledach
> konstrukcyjnych - bo twoje okreslenie "blad fizyczny" jest delikatnie
> mowiac wyjatkowo pocieszne dla mnie.

To jaki blad ma?

> Da sie.

To w czym problem?

> Ale np. posiadacze kart Vortex musza w tym celu naruszyc
> warunki gwarancji. Itd. itp. Szczegoly - poczytaj na www.viahardware.com.

Jesli chodzi o vortex 1 to zeczywiscie nie dziala ona na kt133 z czyjej winy
to sprawa sporna.

> Nie. Nie zaczynam, ale sie dolaczam do dyskusji. Trzymajmy sie faktow.
> A fakty sa takie, ze ktos inny pytal sie co wybrac. No i pocieszny jestes
> z tym "nagle przerywasz". A od kiedy mam /obowazek/ nieprzerwanego
> wyjasniania elementarnych rzeczy kazdemu tobie podobnemu? Od czasu do
> czasu robie inne (bardziej pozyteczne?) rzeczy, niz doradzanie innym,
> aby nie pakowali swojej kasy w produkty watpliwej jakosci.

Nudzisz...

> Jak dotad podalem niewiele argumentow. Ba! Rzeklbym - dokladnie jeden.
> "VIA jest z bledem 686b data corruption, i815 jest bez takiego bledu."
> Koniec autocytatu.

Pytam sie poraz kolejny jakim bledem?

> Tymczasem ty jestes na tyle Cienki-Bolek-Bez-Argumentow, ze do tej
> pory nie potrafisz nic wiecej, jak poprzez ataki ad personam probowac
> mnie obrazic.

Nie wiem czy pamietasz, ale zaczynalismy gadke na temat 686b juz kilka razy
i za kazdym razem jakos ja dziwnie przerywales.

> Udowodnij, ze VIA zrobila 686b bez bledu.

Udowodnij ze 686b ma blad.

> Udowodnij ze i815 ma podobny blad.

Do i815 oraz intela nic nie mam, choc na upartego mozna tak samo sie do
niego przyczepic jak do via, a jesli chodzi o chipsety to i tak narazie
intel sie
wypalil.

> Wtedy bedziesz Kims. A na razie, jak juz napisalem, jestes zwyklym
> pieniaczem, ktory przypadkiem ma 686 i przypadkiem jest z tego zadowolony.

To mam dla Ciebie niespodzianke nie mam 686b ani nic zwiazanego z via.

> Sa. Tyle ze ty do nich nie nalezysz. Panial?

ROTFL!!!!!!!

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!