Doradzcie ! ! !

Autor: PiotreK (pita_at_2com.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 12:03:26 MET

Witam wszystkich grupowiczow..

Posiadam komputer w takim oto zestawieniu
PII-350,192MB ram , 4,3GB,plyta glowna Soltek-sl-62B AGP2X, Karta graficzna
Savage Navigator pa70 8MB zestaw nie jest jak widac nowy , ma jakies 1,5
roku, jednak chcialem wymienic karte graficzna na jakas inna z rodziny
g-force..do 350PLN.Karte chce zmienic tylko pod katem grania glownie gry w
Unreal tournament,chcialbym zebyscie doradzili mi jaka najlepiej kupic na co
zwrocic uwage przy zakupie poniewaz spotkalem sie juz z roznymi opiniami i
mam metlik w glowie a niestety nie jestem w tej kwestii na biezaco..Mialem
zamiar kupic g-force 2 mx 400 64mb, jednak ktos napisal mi ze lepszym
rozwiazaniem bedzie g-force 2 mx a jescze ktos inny mowil cos innego...wiec
co kupic zeby byc zadowolonym i miec porzadna karte ??

Za wszelkie sugestie wielkie dzieki
Pozdrawiam
Piotrek