Re: tani komputer do gier -prosba o opinie

Autor: WojO (wojo_at_icomp.com.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 11:45:35 MET

w sumie spoX ... tylko porada nie kupuj monitora jakiegos badziewnego (i
chyba nie miales na mysli plaskiego - LCD :)) )...odnosnie plyty to dobra
alternatywa (qmpel dobrze krecil Atlona) ja sam posiadam Soltek'a aha a
odnosnie Porche mam Duron 800_at_1000GHz i zwylka TNT2 ..chodzi plynnie przy
1024x768x16 (no moze sie lekko opiepsza na Szwajcarii ale tylko tam :)) ), a
co do karty dobry wybor tylko wszystko zalezy od zasobnosci portfela.
A widzisz ja jestem zwolennikiem Lexmark'ow Z52 np ale to kwestia gustu :)
...zaoszczedzisz chyba 100 zl z tego co pamietam.
Co do nagrywarki to wybralbym TEAC..ale nie wiem ile jest drozszy ..
pozdrofka
WojO