Re: Radeon 8500

Autor: oswald (oswald_at_icpnet.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 08:54:39 MET

"Jacek Pietruszczak" <jpietrus_at_hoga.pl> wrote in message
> Kiedy, gdzie i za ile będzie możńa kupić kartę na Radeon 8500. Podobno w
> testach bije na głowę GF3, a cena ma być mniejsza...
> Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak

Ja widziałem jedną i drugą kartę w działaniu - Radeon nie dośc, że jest
szybszy troszkę, to ma ładniejszy obraz - oczywiście to moje subektywne
odczyucie... A karta u nas (w poznaniu) w wersji "
  Supergrace ATI RadeonT 8500 64MB DVI DualDisplay", "opis : 64MB DDR-SGRAM,
wyjście na dwa monitory"

 kosztuje 1099PLN brutto.

mogę załatwić ciut taniej :)

osw