problem z grafika (chyba)

Autor: KryceK (krycekk_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 02:05:33 MET

od jakiegos czasy zaczol zawieszac mi sie komp, raczej w gierkach (przy
openGl czy d3d) zainsalowale directx i bylo dobrze, teraz znowu zaczol i to
nie tylko w gierkach ale i w windows'ie zmiana steroow czy inne programowe
sprawy nie daly rezultatu. Wymienilem sie z kumplem na karty graficzne (moja
tnt2 m64 - jego riva 128ZX) i wszystko jak narazie jest si -
najsmieszniejsze jest to ze u niego moja m64'ka dziala jak zloto, o co tu
chodzi ?? dodam tylko ze nic sprzetowo nie dodalem do swojego kompa, takze
to nie wina dodanego sprzetu ...

konfiguracja mojego kompa:
asus A7V duron 600_at_900 ram 196 TNT2 M64
kumpla:
plyta typu shit (zintegrowana dzwiekowa i jakis biedny chipset) celeron 300A
ram 64 riva128ZX

z gory dzieki za odpowiedz, wyslucham wszelkich sugesti, goni mnie troche
czas bo za pare dni konczy mi sie gwarancja na grafe...
pozd.KryceK