tasiemka: zagadka

Autor: adasiek zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 21:25:46 MET

czesc;

jak to jest? mam tasme ide33; podlaczam do hdd/priMaster; co drugie
uruchomienie kompa to zla nazwa hdd w tabelce przy starcie systemu; w
koncu blad eksplorera windows i zawartosc dysku idze beze mnie na
spacer; tasma wkladana/wyciagana/dociskana i nic;

przekladam tasme z cdrw/ide33/secMaster; hdd dziala spokojnie;
wszystko jest okay; a co ciekawe cdrw podlaczony na te same wtyczki
drugiej tasmy tesh dziala ok; poprawnie nagrywa itepe?

czemu cdrw na tasmie dziala, a hdd/ide33 nie dziala?

pozdrawiam;

--
dosyc mam tego; NO MASZ TEGO SIGA;
podam jeszcze majla: podolany_at_poczta.wp.pl