Re: Bios do PC CHIPS M577 - POMOCY

Autor: MarK (mkonczal_at_poznan.tpsa.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 21:27:33 MET

Bardzo dziękuję wszystkim za chęci lub też bezpośrednią pomoc. Płyta na
szczęście ruszyła dzięki Wasze pomocy.Jednak jest wiele sposobów na ruszenie
płyty z padniętym biosem. Dla następnych poszukujących polecam serwis
http://bios.help.pl/, na którym wszystko opisano.

Jestem dumny, że mimo wszystko znalazło się wiele osób, które
bezinteresownie chciały pomóc. Jednak internet to potęga.

Dzięki.

MarK