Re: Pytanie do znawcow

Autor: hszan (hszan_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 21:06:33 MET

Użytkownik KoVaL <koval_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t1695$dih$1_at_news.tpi.pl...
> Wiec tak.
> Zmienilem sobie troche bebechow w kompie i zauwazam ze od samego
> poczatku dosc czesto nastepuje ogolny zwis systemu.Ale nie zaden "blue
> screen" tylko po prostu wszystko sie zawiesza i tak juz zostaje.Czy
> program czy jakakolwiek gra po prostu zastyga i komp nie daje znaku
> zycia.ALT+ CTRL +DEL nie pomaga.Dzieje sie tak kilka razy dziennie.Czy
> moze byc to wina procesora ? Mam Durona 850.Wczesniej bylem
> uzytkownikiem PII 350 i nigdy taka sytuacja nie miala miejsca.
> Moze jakies sugestie?

U mnie bylo tak ze zwisal kilka, lub kilkanascie minut po starcie (Celeron
700). Winny okazal sie wiatraczek od zasilacza- wkrecil sie w niego kabelek.
Sprawdz u siebie chlodzenie (wszystkie wiatraki).
pozdrawiam
hszan