Re: Potrzebny kabel sygnalowy SVGA...

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 18:34:06 MET

Wojciech Skrzypinski <skrzyp_at_hot.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:

> Mam gdzies w piwnicy stary monitor GoldStar (SVGA, analog, 14 '')
> - nie pamietam jaki model, byl sprzedawany w zestawach Optimusa
> w 1995 roku. Monitor mial piekne kolory i postanowilem go jeszcze
> do czegos wykorzystac

kumpel ma taki zestw do dzisiaj ... oczywiscie wszystko dziala jak
nalezy.

> - jednak kabel sygnalowy jest zupelnie zniszczony
> i wymaga wymiany (prawdopodobnie jest wlutowany lub podlaczony na
stale
> do plytki). Ma ktos moze taki kabelek, najlepiej wlasnie z GoldStar'a
?

a czy ma to jakies znaczenie, od jakiego monitora? Ja bym poszedl do
pierwszego lepszego serwisu.

--
Toltek, ~ toltek_at_wp.pl ~
z dolu pozdrawiajacy.