Re: MICROSOFT - co sie dzieje z cenami !! > wzrost o 75 %!

Autor: januszek (januszek_at_antyspam.rubikon.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 18:04:18 MET

"Jarek G." wrote:

> Ano wiem o tym - ale jak przejrzy sie posty grupy, to w 99% sa tu problemy
> sprzetowe (jakie by one nie byly: awarie, kupno, naprawa etc.).. i lepiej
> niech tak pozostanie, bo potem bedzie trzeba ciagnac te iles_tam postow
> wiecej. Ja mam POL34 za free, to moge sobie nawet i serwer newsow postawic
> (feeda tez bym dostal), a co z nieszczesnikami na modemach?

1. tej grupy nie da sie swobodnie czytac via modem ;)
2. 99% to problemy ludkow ktorzy nie zadali sobie trudu na przejzenie
archiwow - vide co 3 dni zaczyna sie nowy watek pt "jaki monitor 17'' "
;P
3. 70% procent wlasciwej tresci listy i co za tym idzie faktycznych
klopotow ze "sprzetem" to wlasnie konflikt sprzet-oprogramowanie ;)
4. tak wogule to ta dyskusja jest NTG :PP

januszek