Re: Leadtek winfast GeForce2MX -200

Autor: WojO (wojo_at_icomp.com.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 17:12:38 MET

Użytkownik KM <bolokm_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bf38246$1_at_news.vogel.pl...
> Czesc mam karte jak w temacie, plyte shutlle , procek AMD Duron 850, 128
> RAM.
> Zainstalowalem sterowniki z pudelka od karty. Kazda gra sie "zacina". Nie
> zawiesza kompa ale widac jak przystaje. Czy to wina karty?
> Prosze o pomoc
> KM

witaj!

po pierwsze sprawdz ustawienia biosu - wazne sa parametry odnosnie AGP
..fast writes itp ... sprawdz jak masz ustawiona pamiec ..
po drugie sterowniki (Via servis pack) czasami nieumiejetna instalacja tez
moze 'shcrzanic' dzialanie blaszaka :)
Poprobuj wszystkiego po kolei ...
nara
WojO