Re: Chipset INTEL LX i pamiec

Autor: darbakan_at_email.com
Data: Thu 15 Nov 2001 - 16:10:24 MET

> ta kostka 32 MB PC 66 przeszkadza? Jest ona w pierwszym banku, może w
> pierwszym powinna być kość 64 MB PC 133?

Wg mnie, kość szybsza (czesto młodsza technologicznie) powinna siedzieć w
pierwszym banku.

Reset wykonuje w tym przypadku chyba BIOS ze względu na ochronę przerwań i
zasobów. Występuje więc jakiś podstawowy konflikt interesów. Jeśli płyta nie
jest w pełni zgodna z PnP, Windows zezwala BIOS-owi sterować urządzeniami, np
pamięcią.

Może tak, a może inaczej.

pzdrwm
darbakan