Re: PLUSTEK UT12 - czy warto skaner

Autor: Miron (poof_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 15:39:42 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> napisał w
wiadomości news:9t0ji4$sbm$6_at_news.jmg.pl...
> Pamietaj ze dziala tylko pod win9x. Dla 2000 chyba nadal (i nie wiem czy
> kiedykolwiek) beda sterowniki o linuxie chyba w ogole mozna zapomnieć.

Pod 2000 działa - ma m go na biurku, a w kompie win2000. Problem był/jest z
niektórymi seriami, ale była o tym informacja na polskich stronach Plusteka.

Ja go jednak nie polecam. Jakość skanów (kolory i ostrość) jes dziwna.
Wcześnie miałem starego trójprzebiegowego Musteka 6000 i Plustek może się
schować.

Miron