Jaka 19"stka?

Autor: Qlfon (qlfon_at_yahoo.com)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 14:24:07 MET

Witam!
Mial byc LG 995FT, ale podobno sa b. ciezko dostepne u dystrybutora
wiec pojawia sie pytanie: co w zamian tego? ViewSonic 19" G90f,
Hitachi CM771ET czy cos innego? Potrzebowalbym HUBa USB, w LG byl z
tego co wiem to do tych 2 jest ale w opcji. Moze macie jakies pomysly
co do tego czym powinienem sie zainteresowac. Moje wymagania:
1280_at_min.85 Hz, plaski kineskop, cena ok. 1800-1900PLN. Wiem ze to
moze byc trudne, ale na pewno wiecie wiecej ode mnie w tej kwestii....
Pozdrowka!
Q.