czy warto zmieniac...

Autor: Marcin Witkowski (m.witkowski_at_ppwk.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 12:09:50 MET

czy warto zmieniac karte grafki Creative Riva TNT2 M64 16MB na ASUS V6600
(GeForce 256) 32MB? Chodzi mi glownie o jakosc obrazu 2D w windowsach.
mam monitor aoc 7 grl i na mojej obecnej karcie niestety obraz nie wyglada
najlepiej,w 1024x768 rozsadne odswiezanie pionowe to 75Hz, wyzsze powoduje
zbytnie rozmazanie obrazu.
no i czy zmiana spowoduje wzrost/spadek wydajnosci w grach, np quake3?
jest to sprawa drugorzedna, ale wazna :)