Re: Problem z ECS K7S5A i SB Live! - kakofonia i zwis

Autor: Prusak (prusy_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 11:03:20 MET

> Po pierwsze: dzieki za odzew.
>
> Po drugie: Revision plyty? - ja tez tej nalepki nie moglem
> z gory (z boku?) dostrzec a wyciagac calej plyty to jeszcze
> nie chcialem.
> Plyta kupiona 2001.11.10:
> K7S5A Rel. 8/27/2001 S (wiec pewnie BIOS: V.01/08/27 Release Date:
09/07/2001)
> [...]
> Defaultowo dla BIOS ten Athlon 1.2 GHz chodzi jako 900 MHz...
> Mam jeszcze w planie powylaczac ACPI (cokolwiek by to mialo oznaczac :-)).
>
> Wczoraj, mimo wsadzenia SB Live na sam dol (PCI5) znowu po jakims
kwadransie
> mi zawislo z kakafonia (moze tez dlatego, ze IRQ zostaly "polkniete"
> przez do-wsadzony modem i tuner TV?). Bez modemu i tunera TV chodzilo
> i gralo dlugo...
>
> Dzieki za sugestie dot. startu BIOS-u, tez mi sie zdawalo,
> ze Del trzeba od razu wcisnac - sprobuje po poludniu w domu...

Najprawdopodobniej bruździ Ci właśnie ten PixelView. Mam podobny problem z
płytą ECS tylko K7VTA3. Poradziłem z tym w ten sposób (oczywiście dotyczy
w2k), że ustawiłem w systemie komputer jako Standard PC i wszystko zaczęło
chodzić wcześniej w biosie wyłączyłem com2.

Pod w98se wszystko chodzi bez zarzutu i niczego nie musiałem wyłączać w
biosie.

Oczywiście nadal pozostaje otwarte pytanie dlaczego nie chce chodzić - w
moim przypadku - pixelview na płycie ecs.
Pozdrawiam
Prusak