Re: no i w koncu nie dostalem odpowiedzi

Autor: Prometeusz (xxyxxyxx_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 10:32:10 MET

Roger:
dzwonilem przed chwila do hurtowni i gadalem
z serwisem w innej sprawie i przy okazji spytalem
o ta temp i gosciu powiedzial mi ze 52 stopni
to max i to juz jest b duzo - wiec moj przypadek
51 bez duzego obciazenia....... itd....
sdi to jedno a klopoty z temp to drugie
mam wlaczyc jais test w petli na 12h i wtedy sprawdzic temp
tylko musze jeszcze znalesc ten test....