Ściągnij sterownik w wersji 3.4 z hp.com

Autor: paulcom_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 15 Nov 2001 - 00:21:02 MET

Spokojnie drukarka jest ok, firma HP natomiast mniej...

> Mam problem bo chciałem sobie w Photoshopie wydrukować czarnobiałe zdjęcie, a
po wydrukowaniu
> wyszło czarno-biało-niebieskie. Myślałem że coś źle ustawiłem ale przy
rożnych ustawieniach to
> samo. Zdjęcie zeskanowane i zapisane w pliku *.psd (grayscale), czy ktoś nie
wie co może być
> grane? [ciach]

Tak to juz sobie niedorzecznie wymyślili w HP, że drukowanie w szarości będzie
realizowane za pomocą kolorowego tuszu. Pojawiło się to prawdopodobnie w serii
7xx, na pewno tak jest wlasnie w 8xx oraz 9xx.

Na szczęście troszką się HP poprawiło i zamiesciło na swej stronie sterownik w
wersji 3.4 (http://www.hp.com/cposupport/printers/software/dj837en.exe.html), w
którego właściwościach mamy mozliwość wyboru, czy druk w szarości będzie
realizowany za pomoca czarnego czy kolorowego zbiornika. Niestety, sciągania
stera jest dosyć bolesne (8Mb), a na hp.pl jeszcze go nie ma.

Pozdro
Harry