Re: athlon 1.5

Autor: Paweł Prokop (pprokop_at_arma.com.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 23:05:30 MET

Drodzy panowie odpowiem Wam jako pracownik firmy ARMA
Tak jest jest to prawdą!!!!!! Athlon 1.6XP jest athlonem
1.4GHZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Celowo jest podany jako 1.6, jako że pod aplikacjami w windowsie XP jest
oNIEBO wydajniejszy od P4!!!!!! 1.6 z tym wykrywaniem musisz się poogodzić.
;))

No cóż kolejny chwyt reklamowy na który WY - Klienci dajecie się nabierać.
Polecam Wam witrynę www.thomshardware.com.pl i filmik co się dzieje w
wypadku popsucia się wiatraczka na procku. intel sspada jegowydajność,
athlon pali się uszkadzając przy okazji płytę główną.....

Pozdrawiam, jeśli maciepytania to walcie

Paweł Prokop
ARMA