[OT] sorry za spam, ale moze jednak ktos odpowie ;-))

Autor: andy (andy4ever_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 23:03:16 MET

Witam!

Przepraszam za totalny offtopic, nie mam do kogo zwrocic sie z moim
problemem. Chodzi mi mianowicie o gre Max Payne, ostatnio b. popularna. Otoz
mam wersje PL i chce zainstalowac sobie do niej patcha (bo bez niego podczas
grania, gra sie nagle sama wylacza i jest to b. uciazliwe ;-((( Nie wiem
tylko czy patch jest uniwerslany i czy bedzie pasowal roniez do wersji PL?
Bo gdy go zainstalowalem, to gra prosi o wlozenie plytki do napedu (chyba
domaga sie tam wersji ENG) i nie chce wogole dzialac ;-((
Czy moze ktos z grupowiczow napotkal podobny problem i wie jak go rozwiazac?
Z gory wielkie dzieki!

--
Pozdrawiam,
andy!