Re: pytanko o ECS K7S5A

Autor: sosin (sosin_at_gmx.de)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 22:48:03 MET

>Próbowalem nabyć plyte jak w temacie i dopiero trzecia (!!!) byla sprawna -
>jedna wieszala się pod ddr-ami i zapominała ustawienia cmosu, a druga tylko
>zapominala cmos. Czy to regula? tzn plyta teraz chodzi jak zegarek ale nie
>chcial bym czwarty raz wymieniac jak jej sie spodoba spieprzyc, moze lepiej
>jakas inna kupic? (moze chodzi o wersje biosu ? probowalem z pazdziernika,
>sierpnia i to samo) a nie chce athlona 226 i ddr-ow ustawiac na 100 mHz
>(podobno to pomaga)
>powiedzcie cos o tym

to dziwna plyta i ...tania
ja nie mialem problemow z s-dramem
zachcialo mi sie ddr.ramu i 3 dni walczylem..

ustawilem pamiec na safe... i wszystko co zwiazane z pamiecia w biosie
na jak najnizsze wartosci ... i problemow zero..
do tego plyta jest wybredna (jakosciowa pamiec) i mocne zasilacze
350-400 wat ...

mam 400 w i cacy dziala

k7s5a athlon 1,4 c
ati radeon ve 2x256 DDR
i mase cudactwa do tego

powodzenia

-sosin-

ps.. duzo na roznych angielskich forach pisza i sensowne rady daja

no i nowwe sterowniki ale najlepiej z usa strony...