Re: ceny pamieci

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 22:21:16 MET

robak zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> kto mi powie, czemu ram tak skoczyl w gore

1) w przypadku SDRAMow cena spadla niebezpiecznie blisko kosztow produkcji
2) zwiekszyl sie popyt
3) nadchodza swieta - czas wydoic kase z ludzi kupujacych komputery pod choinke ;)

> i jakie sa najblizsze
> tendencje ? spadnie do polowy grudnia ?

Osobiscie nie liczyl bym na powrot do "starych" cen (czyli tych z przed tygodnia - 80 PLN za 256
MB). Aktualnie ceny zwyzkowaly ciut powyzej absurdu (dzis w hurtowni radosnie obwieszczono mi
200 PLN za 256 mega za jakies gowniane no-name'y). Jesli mozesz czekaj do nastepnego roku,
po swietach znowu bedzie czyszczenie magazynow i spadek cen.
Sytuacja z RAMem lubi sie powtarzac. Pamietacie swieta '99 kiedy ceny podskoczyly 3 krotnie?
Teraz profilaktycznie zrobilem zapasy ;) (zapasy = 2x256, 2x128 - wreszcie swap poszedl w
odstawke ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--