Re: AMD i Plustek

Autor: jokey (jokey_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 20:10:09 MET

On Mon, 15 Oct 2001 22:57:18 +0200, "Maciej" <nemo_at_inetia.pl> wrote:

Hey !

>Przepraszam, jezeli juz bylo, ale nie znalazlem rozwiazania mojego
>przypadku.
>Skaner:
>Plustek P12 (LPT1) + Drukarka(LPT1)
>
>Komp.:
>AMD761 + VIA
>Athlon
>LPT1: ECP + EPP 1.9
>
>Przy takich ustawieniach LPT skaner dziala na Pentium 166MMX (chip. TX),
>natomiast na AMD nie mozna wykryc urzadzenia.Probowalem wszystkich mozliwych
>ustawien i bez rezultatu. Natomiast drukarka dziala poprawnie.

raczej nie masz szans, ze to ci ruszy. Wina obarczam chipset via,
mialem to samo na plycie ecs k7vza (kt133a) ze skanerem plustek ut 24
i mimo walk nie udalo mi sie rozwiazac problemu. Serwis
(elektroniczny) cie zleje i nie ma sensu z nimi dyskutowac. Na
instrukacjach do skanerow plusteka masz naklejke ze moze nie dzialac z
chipsetami via. Mi prawde mowiac okazyjnie (nie potrafie ustalic czemu
i jak to zrobilem) dzialal z plyta abit kt7100raid (via kt 133) i
jeszcze na jakims solteku z tym samym chipsetem. O cyrkach z patachami
do via tez zapomnij, nie pomoze najnowsza wersja biosu do plyty
glownej, via4in1 itd... u mnie zadzialala wymiana plyty na ecs k7s5a
(chipset sis'a. Druga opcja to wymiana skanera ;) Powodzenia !

btw. co to za firma ze nie potrafi zrobic dobrych sterownikow do
skanera ? faktycznie plyt z via kt 133a wyszlo tak malo .... ciekawe
czy z kt266 tez jest ten problem ?