Re: Obudowa.

Autor: Bogusław Nowak (boguslawnowak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 19:36:08 MET

Użytkownik <tpsky_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy jest tu ktoś kto zna się na obudowach do PC-ta? Mam zamiar kupić
obudowę
> ATX, chciałbym, żeby była cicha i w miarę ładna, midi tower, no i
oczywiście
> niedroga.
> Jeżeli ktoś się nad tym zastanawiał to proszę o opinie. W Chip-ie będzie
test,
> ale ja potrzebuję wiedzieć JUŻ.
>
> Vince
>
> --

Mialem kiedys ten dylemat i nie zaluje ze dalem sie namowic na obudowe
Enlight. Zero szpanerstwa a wykonanie naprawde dobre. Wentylatora zasilacza
nic nie slychac, ekstra warunki wewnatrz do przemontowan, zmian, miejsce na
wiele nowych urzadzen, wylacznik I/O na tylnej scianie, dobry
zasilaczWszedzie szyny i zaczepy a nie sterczace kawalki blach do ktorych
wszystko poskrecane az sie trzesie i wibruje. Pelna kulturka na wiele lat do
przodu. Niestety kosztuje prawie 300 ale nic na tym swiecie co jest dobre
nie jest tanie. Jesli mozesz sie na tyle zdobyc to rozwz to. Pozdrawiam.