Re: karta myzyczna - koszmar zakupow!

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 19:21:27 MET

ANS wrote:

> To ja sie podlacze do pytania :)
> tyle ze ja bym sie zdecydowal na Audigy Player OEM- i czy Audigy, po
> podlaczeniu sluchawek bedzie grala glosniej niz Live?

watpie obie te karty nie maja zadnego wzmacniacza tylko wyjscia liniowe
prawdopodobnie porownywalne, creative deklaruje ze do jednego z wyjsc
mozna podlaczyc sluchawki i jak tak czasem robie i glosnosc jest wiecej
niz zadowalajaca polozenie glosnosci mam na max 25%, chcesz ogluchnac
przed 30???

poz.