Re: napelnianie Tonerow HP1100

Autor: Michał (x86_at_o2.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 18:47:27 MET

Nie mozna poznac ile razy był regenerowany tylko czy był w ogóle
regenerowany czy nie. Oto podstawowe roznice przy oryginale(O) a
regeneracji(R).
Wałek swiatłoczuły:
O-HP C4092 A-kolor jasnoniebieski
R-kolor zielony, szary lub jakikolwiek inny
Nalepka na tonerze:
O-niebieska z napisem Hewlett Packard i numerem wkładu
R-Black Point, Remanufactured,Laser Line lub cokolwiek innego

Nalezy bacznie zwrocic uwage na slady ingerencji (ubytki,rysy) na bokach
tonera w miejscach mocowania wałkow oraz na srubkach.

Jesli chodzi o domowe sposoby regeneracji to nie polecam bowiem czesto
polegaja one na wywierceniu otworu w pojemniku i nasypaniu proszku czyli
tonera (nawet niewiadomego pochodzenia)
O ile wkłady regenerowany przez specjalistyczne firmy moga byc godne
polecenia dla osob oszczednych, to regenerowanie we własnym zakresie mija
sie z celem jesli nie dokonamy wymiany wałka swiatłoczułego.

Jesli masz duze ilosci zuzytych oryginalnych tonerow to napisz do mnie.--

---
|  Z pozdrowieniem, Michał   |  Gadu Gadu: 309411  |