Re: Irda do Asusa P2B

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 18:18:11 MET

tHRall napisał:

> Czeœć,
>
> Schemat jest banalny (mogę podesłać), cena częœci to ~50 zł, możesz też
> kupić, ale to wychodzi dużo drożej ~100 zł.
> Takie rozwišzanie daje ci pełnowartoœciowy port IrDA.
Czesci to 30 zl/ gielda ok. 60 zl

Mnie interesuje ktore plyty maja port Fast Irda = 2-4 Mb/s ?
Maja to niektore notebooki i pewnie plyty do pecetow
i gdzie mozna dostac przystawki Fast Irda do drukarki, skanera,itd.
Wygladaja tak, ze sie je wpina w port usb drukarki, skanera i nie
potrzeba ciagnac kabla danych.

Jezeli ktos znajdzie oferte Fast Irda i akcesoriow Fast Irda (2-4 Mb/s )
to niech mi da znac.

Jacek