MIDI w SBLive

Autor: Fil (fil_at_poland.com)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 18:02:02 MET

Czesc,

Dopiero co kupilem SBLive'a, i chcialbym sie dowiedziec, gdzie znajde
jakies banki midi do tej karty ? Nie znam sie na tym za bardzo, wiec
nie wiem czy dosc precyzyjnie sie wyrazam :) Defaultowo mam do wybory
2,4 i 8 MB banki do zaladowania, ale czy sa dostepne jakie wieksze, z
lepszym brzmieniem, albo innymi instrumentami ? Gdzie tego szukac ?
Do karty jest dolaczone demko Sound Fonts, i brzmi to naprawde
swietnie, ale AFAIK takie soundfonty sa platne.

Bede wdzieczny za wszelkie info na ten temat :)

pozdrawiam
Fil

--
filz_at_interia.pl | fil_at_poland.com