Re: ATI-All in wonder- radeon

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 16:47:37 MET

Użytkownik Woloch, Mr. Dariusz <d.woloch_at_gaspol.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:65132C8AEB33D4119B730090272A7AF202F46ED2_at_pzplwabdc1.gaspol.pl...
> Hejka
> mam prosbe do uzytkownikow wyzej wymienionej karty
> by podzielili sie wrazeniami z jej uzytkowania.
> Szczegolnie chodzi mi o jej mozliwosci do zgrywania materialu.
> Jaka jest jakosc zgrywanego materialu z TV - wejscie antenowe, a z video.
> Czy do karty jest dolaczany jakis ciekawy soft.
> Np. programowalny recorder, ustawiam ze dzis o 21:00 ma mi nagrac panorame
> tvp2.
> Podobno karta ma mozliwosc zgrywania do mpeg2, z tym ze kazda klatka moze
> byc kluczowa. i podobno w ten sposob dziala lepiej niz do normalnego
> [...]

Moj kolega ma ati rage fury vivo. Kupil ja do zgrywania video - niestety
jakosc sterownikow do niej jest tragiczna.
Glowny problem to koniecznosc uzywania dostarczanego przez ATI nedznego
programu multimedia center do zgrywania - ati nie wypuscilo sterownikow do
VfW dla tych kart . Dlatego programy typu VirtualDub nie chca z nia
dzialac.Z tego co wiem tak samo jest w przypadku radeona . Poszukaj jakas
wyszukiwarka: "radeon input problem" a moze wtedy wyrobisz sobie zdanie o
tej karcie.