Re: Kamera internetowa

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Nov 2001 - 16:34:58 MET

> Chciałbym kupić kamerę internetową, i zastanawiam się czy może mi on
> posłużyć również jako skaner.
> Proszę grupowiczów o podzielenie się uwagami na temat kamer internetowych.

Zwróć uwagę na Philips ToUcam Pro Camera (PCVC740K). Jest to co prawda zabawka
w porównaniu do kamer cyfrowych podręcznych, ale za cene ok 400 masz sprzętowo
640x48 dpi obrazka ruchomego ( od 5 klanek/s - jakość najlepsza, do 60 kl/s
jakość nienajlepsza) z dźwiękiem mono. Kabel 3 m na usb to niewiele, ale
sięgniesz po całym pokoju. Obrazek 1 klatkowy podbijany jest programowo do 2
krotnie większej rozdzielczości. Można więc wykonać prościutkie skanowanie.

Jednaj dość istotną cechą dodatnią jest czułość < 1 luxa.

pzdrwm
darbakan