zjarane agp???

Autor: psp (pawel.p_at_pf.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 14:06:26 MET

witam

mam pewien problem ze zlaczem agp(chyba). sprawa wyglada nastepujaco, ze w
niedziele chcac cos wydrukowac niezbyt mi to szlo ze wzgledy na kiepskie
polaczenie kabla drukarki z portem. nie wylaczajac kompa zdjalem obudowe i
postanowilem dokladnie przymocowac kabel (port byl niedokrecony i sie
ruszal). Podczas mojej "zabawy" niechcacy dotknalem sroobokretem karty graf
po czym komp wydal jakis pisk i sie zrestartowal. poniewaz nieskonczylem
zabawy z portem, wylaczylem kompa i dokrecilem co trza bylo dokrecic.
gdy skonczylem odpalam komp'a, a tu tylko seria piskow (taka sama gdy bios
nie wykrywa karty graf). no cooz, pomyslalem, w koncu bedzie pretekst zeby
zmienic wysluzona rive zx (sic!) na cos lepszego. karta byla agp. poniewaz w
czelusciach szuflady ze starym sprzetem wynalazlem starego ATI Mach'a 64 to
pracowalem na nim, a w miedzyczasie zmowilem rive tnt2pro agp.
dzis wlasnie przyszla ta karta no i niestety klops. gdy wloze ta tnt2 to
monitor w ogoole sie nie wlacza (jakby nie widzial karty), lecz po odglosach
hdd wynika ze system (win2k prof) sie laduje. postanowilem
poeksperymentowac, i wlozylem starego mach'a 64 no i pozmienialem sekwencje
uruchomienia w biosie agp-> pci i na odwroot i nie pomoglo.
postanowilem dalej poeksperymentowac, i wlozylem jednoczesnie tnt2 agp oraz
tego mach'a 64 pci jednoczesnie. win2k prof sie uruchomil i wykryl mi obie
karty graf. gdy wybieram ze chce miec obraz z 2giej karty (z rivy tnt2) i
przelaczam kabelek monitora, to monitor o dziwo sie wlacza, lecz widoczny
jest tylko i wylacznie niebieski kolor pulpitu z win'a, nic jednak poza tym.

blagam - poradzcie cos, bo juz mi sie oczy wypalaja od odswiezania 60Hz.

pawel

pawel.p_at_pf.pl
ICQ#34025790