Re: ECS K7VZA i Windows 2000

Autor: Prusak (prusy_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 13:56:54 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Przesadzasz. Składałem komputery z tą płytą i procesorami AMD i nigdy
> nie miałem problemów z Windows 2000. Tylko że cały zestaw był naprawdę
> dobrze przeze mnie konfigurowany i sprawdzany i zawsze aplikowałem
> najnowszy BIOS i najnowsze sterowniki 4in1.
>
> Polecam więc do niestosowania się do tego zachęcenia do niekupowania
> ECS i AMD :)
>
> --
Mam inną płytę ECS-a tj. K7VTA3, athlona 1.4 tb i też mam problemy z w2k.
Instaluje się bez problemów i właściwie chodzi raczej wszystko bez
problemów, ale... Właśnie to ale, polega to na tym, że nie chce chodzić na
tym karta tv pixelview - występuje problem z zainstalowaniem sterowników.
Gdy uruchamiam natomiast jtv lub borga to następuje zwis kompa i trzeba
resetować. Znalazłem na to radę. Polega ona na tym, że komputer chodzi jako
standard PC a nie z zaawansowanym ACAPI. Po przełączeniu w ten tryb wszystko
hula. I tu mam pytanie co jest winne, płyta, procek, pamięć czy karta tv?
Wszystko chodzi bez problemów pod w98se.
Oczywiście pod w2k najnowsze stery do via i sp2 zainstalowane.
Jak to ugryźć?
Pozdrawiam
Prusak