Odp: Wybor monitora 17" - jaki?

Autor: ArturC (chorzepa_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 13:03:53 MET

> ale drugi był ok. Mam tylko małe zastrzeżenie: Nie da się tak zciemnić
> obrazu aby był całkowicie czarny, ma lekko szary kolor. Jest to widoczne
> gdy mam zgaszone swiatło i chcę oglądać film w DivX w 16:9

Czesc !

No to widze, ze problem nie dotyczy tylko mojego egzemplarza. Moj jest tez
za jasny(nie mozna go calkiem sciemnic). W 1024x768 jest to faktycznie dosc
widoczne. Ja pracuje w 1152x864 na 100Hz, przy takim ustawieniu efekt ten
znacznie spada i jest juz dobrze(chociaz tak nie do konca). Pewnie z czasem,
gdy kineskop sie wypali, bedzie dobrze. Najlepiej jest zaraz po wlaczeniu
monitora, gdy jeszcze nie jest rozgrzany, wtedy jest ok.

Pozdr
Artur