Re: MICROSOFT - co sie dzieje z cenami !! > wzrost o 75 %!

Autor: Krzysiek_ (krzysd_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 13:35:06 MET

rg wrote:

> skad takie info ??????

z cennikow, z rozmow z pracownikami hurtowni - jest to informacja w 100 %
pewna.
bylem wlasnie na etape zakupu w/w i zdziwilem sie bardzo jak sie okazalo ze
program podrozal o 300 zl w porownaniu do wyceny ktora dostalem kilka dni temu
, podobnie office 2000 SBE OEM takze jest teraz drozszy o kilka stowek ( o
prawie 500 zl)
mozna zrozumiec podwyzke cen np. pamieci - tylko nalezy sobie przypomniec jak
ceny wczesniej polecialy w dol, tak wiec wzrost byl wg. mnie nie do uniknieca,
ale taki nieuzasadniony wzrost cen programow!! tego nie jestem w stanie
zrozumiec, i jak tu byc legalnym! :) jak dla mnie 400zl. word jest warty..
ale 700 to juz przesada!!!