Re: Obudowa.

Autor: vels_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Nov 2001 - 12:56:31 MET

> Witam.
> Czy jest tu ktoś kto zna się na obudowach do PC-ta? Mam zamiar kupić obudowę
> ATX, chciałbym, żeby była cicha i w miarę ładna, midi tower, no i oczywiście
> niedroga.
> Jeżeli ktoś się nad tym zastanawiał to proszę o opinie. W Chip-ie będzie
test,
> ale ja potrzebuję wiedzieć JUŻ.
>
> Vince
>
> --

Witam!!!
Ostatnio kupiłem płytę firmy MODECOM. Bo miało być pięknie i cicho a główna
reklama to "tych obudów nie słychać". W rzeczywistości jest cichsza niż zwykła,
ale cały hałas to i tak wiatrak z procesora więc wielkiej różnicy nie ma.
Jedyna różnica to wygląd, ale nie wiem czy to jest warte tych pieniędzy. Możesz
sobie je pooglądać na stronie www.modecom.pl. Za moją zapłaciłem 175 zeta a
nazywa się fine II. Pozdrawiam
Slev